07 август 2009

Тук става дума за Вас!

Аз не искам и не мога да мълча, защото проблемът е в бъдещето!

Ако лекарите не осъзнават грешките си и ако останат безнаказани, ЩЕ ГИ ПОВТАРЯТ. Следващите жертви са сигурни.

Ако АЗ не говоря и се потопя в мъката си подобно на близките на много други пострадали, сега ТИ или твой близък също може да отиде при същия лекар и моята история да се повтори, а повярвайте ми болката е непреодолима и единственото, което можеш да направиш, е да се научиш да живееш с нея.

КАКВО МОЖЕ ДА НАПРАВИМ НИЕ?
Ние може да променим системата. Всеки от нас може да направи нещо.Един лекар няма възможност да прави грешки, ако няма пациенти.

НЕ МЪЛЧЕТЕ!!!
Ако сте прокурор, депутат, съдия, тяхна близка или съпруга - говорете им, разкажете им. Няма да е лесно, но ще стане!

ТУК СТАВА ДУМА ЗА ВАС, ВАШАТА СЪПРУГА, СЕСТРА, МАЙКА ИЛИ ПРИЯТЕЛКА!

3 коментара:

  1. Миличка много ми беше мъчно до като четях,
    как може да има такива изроди все това се питам и не намирам отговор никога

    ОтговорИзтриване
  2. Много съжалявам за случилото се с теб и дъщеричката ти.Тя е просто прекрасна.Направо ми се сви сърцето,като видях снимчицата на това красиво бебче :(

    ОтговорИзтриване
  3. Поклон пред мъката ти... Надявам се да си успяла да осъдиш виновните!
    Стана същото с мои близки и не последва никакво наказание за гинеколожката-убийца.
    Няма справедливост и никой от горестоящите не се интересува.
    Това е нашата мила родна страна!

    ОтговорИзтриване